Måndag=ledig


image116


Jag trivs med
mitt liv ibland. Riktigt stormtrivs! Idag är en sån dag, jag riktigt känner att jag inte kan må annat än bra. Och anledningen är;

1. Jag är ledig idag
2. Jag sov så länge att pappa kom hem så jag slapp gå ut med hunden(!)
3. Jag ska på stan med alexandra idag, och det som är bra att jag har skrapat ihop lite pengar så jag kan köpa nått litet, kanske ett smycke?
4. Jag ska till stockholm på onsdag, (ingen shoppingresa, men jag ska ändå springa ett varv i stan)
5. Går ju som sagt bara imorgon i skolan, och förhoppningsvis är göran sjuk igen

Det enda som skulle kunna dra ner på mitt toppenhumör är.... Regnet! Kanske måste köpa sig ett läckert paraply? Fast det är ju snart sommar och då borde det inte regna.

Vigorspexet som jag såg igår var helt okej, som min käre mammas kusin brukar säga; "Man måste ha en sjuk humor i en sjuk värld". Och det är då vad jag brukar ha:)

Det verkar även som att allt händer i juni. Födelsedagar,studenten, midsommar. ALLT! (som kostar pengar iaf). Och varför kan jag då snälla håkan inte få min lön i slutet av maj?! Jag kommer vara fattigare än fattigast och kommer inte kunna lägga ut en spänn på mig själv. Jag brukar vara väldigt skicklig på att dra på mig min utomordentliga charm på min mamma, men på sista tiden biter den inte lika bra.. Bäst jag börjar redan nu!


Ya-man /tyres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback