NORD vs SYD

japp, en sån biljett har jag nu framför mig. Och en skuld på 50 spänn till zäta. Typiskt mig!

Jag sitter i alla fall på skolan nu, har nyss ätit lunch. Och ja, tro det eller ej men jag fick faktiskt en riven morots"bit" i näsan. Jag sätter en slev morötter i halsen och harklade förargligt, och sen när jag kunde andas igen så kände jag att det kändes som att någonting kittlade, skavde och retade i näsan. Inte bokstavligen i, men nästan. Så för att se om det verkligen satt något där inne, så drog jag in, så som man gör med snor, och se på sjutton. Jag kände den lilla moroten i halsen. MAHAH.... det var disgusting, men då ganska roligt.

Jag ska snart ner på stan, japp jag har slutat, och träffa fransen! En fika, och kanske lite spring. Ska kolla på min väska igen som jag vill ha, och skorna. Måste ha carros opinion!
Oj vad jag känner mig som victoria silvstedt när jag drar in engelska lite här och var. "Det är jag som är victoria silvstedt, ha ha haaa".

Slick och slack, nu vare jag som stack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback