röd liten bag

En sån köpte ju jag i huvudstan, men ack nu har dom fått in dom här i stan också=P Jag grinar inte för det! För jag tänker framåt och framtiden är ljus. Ser mig själv om cirka 10 år, jag går runt i milano och shoppar för mer än vad ni ens har på eran pensionsfond! Det kommer vara tider det giirls.

Idag har jag jobbat, jobbar ju ihop till en utlandsresa i september, och såklart för shopping och alkohol! (tänkte på att jag ska ha råd att bli redlös när jag får gå på krogen om 1½ månad!) På tal om födelsedag, victoria fyller år om 1 vecka och 1 dag.

Nu ska jag snurra vidare, ska ner på stan och träffa några kompanjoner!
Kyss så länge då


En kärlek som aldrig kan dö, men inte heller leva?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad bra, då har du råd o köpa alkohol åt mig med, då kan vi bli redlösa tillsammans. Jag menar, du är ju så rik ;-)

2007-05-28 @ 10:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback