sexiness!

image124


HEJ ALLA!
Vilken urtjusig bild jag hittade på min dator- sofia, carro och aggan;) På lasse förra sommaren. Haha:D

Imorgon har jag prov, och jag har inte läst på nått. Det kommer gå dåligt, det är ju trots allt gehörs-musiklära (vilket ni vi det här laget borde förstå att jag avskyr!). Sen så ska jag jobba imorgon också, jippie.. Ska stänga, själv!! Det kan ju inte gå annat än... bra!

Jag som trodde jag hade massa att göra idag, men det verkar inte längre så. Kanske måste ta en prommis, jag har blivit så ohurtig sen jag var klar med träningsdagboken=P

Visa lite mer schizofreni tack
Tjaaarrrå!

Kommentarer
Postat av: Robin

Tror faktiskt det är jag som halvsyns bredvid röda väskan! Kul bild förresten =)

2007-05-31 @ 22:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback