vi hatar diiiig:)

I löööv min släkting patrik! Han har samma humor som mig, och han är bara så toppen. Så idag beslöt jag att jag och mina päron skulle ta en liten sväng till dom (han har en fruga oxå). När vi ska kliva in genom dörren, så duger det inte för mig tydligen. Utan jag måste ramla in! Jag skulle ta av mig skon i farten, snubblade på mig själv, hittade ingenstans att rädda mig så jag föll pladask, först rätt ner på snoken och sedan på något konstigt vis rullade jag runt på rygg? Haahah, jag kan då underhålla jag!

Alexandra säger att hon är klantig, men det når nog inte upp till min nivå den senaste veckan!
Kan dra några grejer (som jag minns) utöver det jag skrev där oppe!

x Pillrar på glaslyktor där elin har apu, tillslut åker en i golvet- jag vågar nog aldrig komma tillbaka
x Fastnar med armen i en hängare på gina så den lossnar och hänger istället på min arm, jag ropar förskräckt efter alexandras hjälp
x Snubblar på gatan, ramlar in i carro så hon ramlar in i en främmande kvinna
x Vrickar till foten och är nära på att ramla in på waynes
x När jag sedan ska gå ut från min släkting patrik snubblar jag på en sko, men som tur är kan jag greppa tag i patrik innan jag faller!

Beat it.. Jag vet inte vad som har hänt, såhär var jag ju inte förr? Elleee?


Jag har kommit in i sy-världen. Har redan ett till projekt!

image123

Den här kjolen alltså, huuur läcker som helst!


Jag kom på nu att jag börjar halv11 imorgon, lyckans ost jag är.
Du menar ingenting du säger. Jag är en i mängden, erkänn det bara. Så är det slut på det här tramset någongång!

Fist class riot, therrires

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback