Vilken smäll

det blev när jag spelade brännboll idag! Jag som fick in ett rätt kraftig slag ändå, trodde att jag skulle få en homerun eller vad det kallas. Men så blev inte fallet... Istället for den genom luften som en raket, och efter en kort sekund tog det bara stopp. Och då inte i några händer eller på en fot, utan rätt i en flickas ansikte :| OooOoops! Dum som jaa är kunde jag ju inte hålla mig, utan jag skrattade och försökte fram några förlåt, och knep ihop käkarna så gott som det gick. Läraren sa då till tjejen "du står ju farligt nära, du måste ju backa". Tack för att hon fick ta skiten!
Vilken lyckad elev jag är, nu kommer nog inte hon vilja vara med på brännbollstuneringen..
Men som man brukar säga, somliga straffar Gud på en gång. För jag gjorde illa lill-benet mitt, men jag gråter inte för det!


Kyss mig och ljug
och gör det så bra att jag verkligen tro dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback