I suggest you go, if you really wanna know

7 ynkiga små kommentarer... 7 stycken människor som vågade öppna sig. Det var långt ifrån alla, trizt tycker jag!!
Men nåväl, jag antar att man inte alltid kan få som man vill. Fast om ni vill får ni ju fortsätta skriva vilka ni är som läser- SÅKLART.

Äntligen fredag säger jag bara. Men nästa vecka gör mig nervis i hela min arma kropp! Måste göra klart den stora, jobbiga uppsatsen om en konflikt (och jag har hur mycket som helst att läsa på om den min konflikt så ja, körd upp i ändan är väl jag!). Annars känns det helt ok med helg, ska ta det lugnt idag *ledsen på ögat malin*..... Imorgon ska jag på husfest, eller nästan firmafest kanske man kan säga! 
Sedan blir det jag som får öppna på söndag, eftersom dom andra lagt schemat och verkar ska bli rejält rund under fötterna kanske?!

JAG SPARAR MIG TILL NÄSTA HELG! Då fyller chris my husband år, och då blir det utgång för hela slanten hela helgen. Då jag också har fått min fina lön(som jag fick besked om idag). Kalasbra.

Nu ska jag äta mitt godis och sätta mig med en del av min famlij, mamma vill säga. Så mysis, adios y buenos noches!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tja, tja! Du, jag undrar, går du på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall? Jag har kollat lite på hemsidan och ser ju att det är en friskola, funderade då på att kanske söka dit nu efter nian! Men som sagt, går du där? :)

Postat av: therese

Javisst går jag där! Vilket program funderar du på?

2007-11-17 @ 12:24:52
URL: http://adrenalinkick.blogg.se
Postat av: Din mama

Hade inte du slutat ätit godis din råtta!!!!?

2007-11-17 @ 13:53:35
Postat av: therese

Jag äter ju bara på fre-sön! Det vore ju en synd att sluta äta helt, det mår man ju inte bra av.

2007-11-17 @ 17:11:12
URL: http://adrenalinkick.blogg.se
Postat av: emelie

nu har jag också lagt mig till känna, så nu har du 8 små ynkliga :)

2007-11-17 @ 18:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback