lördagkväll med mig själv!

Det var en trevlig kväll igår! Åkte hem tidigare än några av mina vänner eftersom jag hade jobb idag..... SÅ KUUUL! Och blev bjuden på party ikväll också, men inte kan jag det,  jag ska ju öppna på jobbet imorgon.
Så därför, sitter jag här i soffan, har hela huset för mig själv. Läskigt, här i skogen.... Åhnej, började tänka på den senaste skräckisen jag såg. Då bodde dom i ett hus i skogen, och ja dom kom ju inte levande ur det så att säga. Tur jag har min hund, kanske!! Har också mitt godis, massa tvprogram, scrubs på datorn och så har pappa fixat Råttatouille (eller hur det nu stavas=)

Nu är det svensson svensson, så det ska jag se. Det blir nog en bra kväll, mysa ner sig i morgonrocken och tänka på... rosa moln!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback