Lyxliv



Viva las bulgarien! Härliga minnen, tänkte hjälpa er att också komma ihåg, därför denna lyckliga bild.

Jag har nyligen tagit ett låååååångt och skönt bad. Eller, det blev bara en halvtimme ungefär.... Men det kändes längre! Innan det ringde Johanna och pratade med mig, det var skoj. Dels för att hon frågade om jag ville komma och färga mitt hår hos henne imorgon. Och javisst! Jag ställer såklart upp som hårfärgningsmodell *GuLp*.... Nej, hon är så duktig så, raka motsattsen vad hon var när hon sökte in:')

Och jag och carro har bokat spa också, på söndag klockan tolv. Därefter ska jag på nacke/rygg-massage och carrolinen ska troligtvis ha en aniskts-something something! Gött med mos är det ända jag kan säga, efter min troligtvis hårda men roliga helg.

Tack käre gode handledare i historia/samhälle, för att ni förlängt våran deadline på uppsatsen. Jag är evigt tacksam, om jag nu hinner till den deadlinen alltså!!
Jag åt ingen ben&jerry igår, så ska göra det strax, till greys, mysa i min otroligt mysiga morgonrock. (är det fjärde inlägget på rakan jag nämner ben&jerrys? aahh, kan aldrig bli för mycket!)

Kommentarer
Postat av: viktoria

forjefla graslig bild pa den som sitter i mitten. men andockm trevliga minnen. ajo. puss pa re.

2007-11-23 @ 05:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback