scrubs!!

Anna; Den heter Hitten av Those dancing days!

Vart är du någonstans? I min säng, alltså i mitt rum
Vart har du ditt högra pekfinger just nu? I näsan
Din vänstra stortå då? Inlindat i täcket

Vem är du kär i? Adam Brody och Dr. Jan Itor

Varför är du kär i denne då? Det stod i mitt horoskop

Favorit sås? Brunsås
Vad gjorde du på toaletten senast? Borstade tänderna

Rimma på topp? Badkarspropp
Äter du smörpopcorn eller vanliga? Vanliga med salt på
Estrella eller OLW? Roll som roll, jag äter helst karra
Dansar du framför spegeln innan du ska gå ut? Faktiskt bara pudra näsan, dansar gör jag i malins knä
Har du någon gång sett ett helt avsnitt av "Sjunde Himlen"? Ser helst inte bara halva!
Vilken är din bästa raggningsreplik? Jag raggar inte.....

Ris eller nudlar? Ris med kyckling, eller nudlar med kycklingsmak
Bibeln eller Samhällskunskap B-boken? SamhälleB med Gezze hoppas jaaaaag

Hockeyspelare eller fotbollsspelare? Fotboll.... hockeykillar kanske inte har alla tänder kvar. (om jag måste välja)
Ringa eller smsa? Ringa, men blir ofta sms

Har du någon gång sett ett kort på dig själv och tänkt att "fan vad jag är snygg!"? Allt för ofta :')
Lussebullar eller pepparkakor? Ge mig bara lit mjölk så tar jag what ever
Hårda eller mjuka paket? GE MIG EN NY TV!!
Vad ser du om du tittar åt vänster? Mörker.........
Utanför närmsta fönster då? Jag kan inte se
Vad heter/hette din morfar i andranamn? Åhnej, jag vet inte om jag vet! måste fråga!!

Vem var din idol när du var 12 år? Spice girls, britney, aguilera (aguilera fortfarande faktum)
Rosor eller liljor? Rosor
Vilken var anledningen till att du grät senast?
Sorgligt på tvn, någon tår sådär
Har du en smyglunar? Förut delade vi några på en, den finns säkert kvar
Vad är det för färg på dina underkläder?
vita det lilla jag har på mig... hehe skojja
Vad är det värsta du vet på det motsatta könet? Ibland kan man finna mycket!
Snackar du mycket skit? Skit skulle jag inte kalla det, snarare skvaller

Har du någon gång ätit en snorkuse? Massvis
Vem tycker du är snyggast i Spice Girls? Emma var ju den man ville vara, men jag fick vara mel C för att jag gick i gympa
Hanson då? Mellanbrorsan, trots min unga ålder
Back street boys? Jag tyckte först Brian, men sen kom jag på att A.J var snyggast!

Vem är snyggast i din stad? jag....

När drack du första gången? -89
Har du någon gång varit attraherad av någon i din klass/på ditt jobb? Mmmhh

Vart är det pinsammaste stället du snubblat på? I trappen i 1891

Skriv en rolig historia: Kan för många!
Kan du fortsättningen på den här låttexten "800 gra-ader....." ? : du kan lita på mig, du kan lita på mig! (pappa tvingade mig att lära mig den när jag var 9)
Brukar du ta en återställare?: Ne
Ditt knäppaste hångel?:  Större delen visade sig vara er eller mindre *kNäPp*
Vill du ha barn snart? HUR SNART?
Vad ska dina barn heta? Alvin e ett måste (om jag bor i sweden)
Vad ska din man/fru heta? Min man ska heta något mäktigt och min fru ska heta Ada
Vem pratade du senast i telefon med? Någon kille från Ellos, han lät sexig
Vem sms:ade du med senast då? Malin och Viktoria
Vad ska du äta idag? åhh vet inte
Vilken var din bästa leksak när du var liten? Min bilsamling kanske, eller min rosa barbiebil (en cab)
Har du varit i Antarktis? Nej inte än
Nehe. I Sveg då? Nej, hellre antarktis
Vad ska du göra om du vann 75 kronor på en trisslott? Köpa nya lotter såklarran

Berätta vad du har på dig från topp till tå: Tjocksockar som min moster gjort, pyjamasbyxor och tröja, vita trosor.
Tycker du om barn? Mm, om dom inte vill leka någon jobbig lek bara
Vilken låt laddade du hem senast? Britney Spears album (hade fått 3plus i aftonbladet)
Vad vill du ha i julklapp? En flatscreen tv, pengar, en digitalkamera.... (bara lite grann sådär)
Tror du på tomten? Läste precis om han i tidningen, han bor i Estland
Vad var du i luciatåget? Jag har varit allting utom stjärngosse och pepparkaka!
Ta upp närmsta bok och slå upp sidan 11, rad 5, vad står det?:  *det finns ingen bok nära*
Läser du sexspalten i Aftonbladet? Nej det har jag missat....
Har du skickat in en kontaktannons någon gång? Till KP, för jag ville ha brevvänner men fick inga
Speed-dejtat någon gång? haha, kanske typ?
Har du råkat släppa dig ljudligt bland okända människor någon gång? Försöker att hålla det inom mig för deras bästa
Rapat på en fin restaurang? Ja, det kan ske vart som helst
Prenumererat på OKEJ eller KP? KP!!!!!!!
Blivit avkastad av en häst? Nej, men blivit trampad på AAOO
Brutit armen? Tack vare mitt mjölkdrickande så nej!
Slagit någon medvetet? Ja min syster åtminstone
Skämt ut dig för din chef? MJO, han såg att jag surfade på internet :$
Pratat i mobil under en biofilm? Nej
Fått sparken?
 J-a-g??!

Har du utövat sporten curling? Ja, once in a lifetime
Vem skulle du helst dejta, Tomas Brolin eller Dr Alban? Dr Alban
Vad är det hemligaste du har i garderoben? En ful gammal tröja jag sparar på

Rutit eller randigt? Båda, helst tillsammans
Höger, vänster eller mittimellan? inget...
Fågel, fisk eller mittimellan? Eftersom jag är kort, tar jag fisk!
Har du vaknat upp med någon som du inte vet vem det är? Nehejdu
Pussat någon från ett annat land? Faktiskt ja
Din bästa tv-kanal? Kanal 5 och 6
Vad har din bästa kompis för färg på tandborsten? Hon har ingen
Kort eller lång? Jag är kort ja
Skor med klack eller utan? Jag vill gärna ha klack, men det är ovant så det blir aldrig av
Keps eller mössa? MYSSE
Stark senap eller johnnys? Farmors senap!!
Vad skulle du välja: ha två näsor eller prata i falsett? hhaha... falsetten tar jag

Vad hejar du på för fotbollslag? Arsenaaaaal

Tittar du på melodifestivalen? När det sänds så händer det
Ogillar du någon väldigt mycket? MMMM, vissa är värd det
Är du olyckligt kär? Nej
Vad borde du göra nu istället för det här: Pluggaahh
Så! Nu är du klar. Vad ska du göra nu? Pluggaahh

(om  ni undrar så gjorde jag halva listan inatt och halva nu... därav lite blandade uppfattningar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback