Undrar vart emil rios är?

Jag kanske börjar bli förkyld?! Jag vet inte än. Jag tänkte stanna hemma idag, för jag har såååå mycket att läsa på om till min uppsats som jag kommer bli väldigt intim med den här veckan, men när jag vakande imorse kände jag att den där halsen var alldeles kraslig och öm. Fast det är borta nu, men det kanske kommer tillbaka. Var även helt täppt i näsborrarna igår.... Mamma säger till och med att jag är lite varm:( Det låter som en förkylning på gång!

Husfesten var faktiskt ganska rolig. Hängde med mitt hemtex-gäng för det mesta. Det jobbiga var att jag var tvungen att öppna igår, "dagen efter"... Jag mådde bra, MEN ACK SÅ TRÖTT! Plus att det inne i personalrummet, där vi hade hållt till både före och efter, stank allt ifrån vin till lakritsshots, håhå.... Kväljningar.

På tal om min bok jag läser, jag läser å läser men sen kommer jag på att jag inte har förstått det jag läst. Dom använder sig av något som jag knappast kan kalla svenska! Jag har läst cirka 50 sidor men har ännu inte förstått varför det blev en konflikt?! Det var någonting med att de västasiatiska länderna hade liksom lite tjafs mellan sig, tror jag ska jag väl säga.


aaahh.... jag ska äta ben&jerry-glass för att det är jag  värd efter allt med bin ladin att göra.

Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

ben & jerry rockar... gott gott!! :D

Postat av: Elinzor

jaaaa, vart fasen är emil!? ^^

2007-11-20 @ 17:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback