Uppsats hela veckan

Jag kommer inte kunna sluta tjata om den där nedrans uppsatsen förrän den är ur världen, vilket den måste bli tills nästa tisdag, men jag tror aldrig jag kommer hinna. Tror åtminstone inte att den kommer bli lång och bra nog...... E-L-Ä-N-D-E.

På söndag kanske jag ska på spa med carro, underbart, efter troligtvis två utekvällar kommer det sitta dödsfint! Kristina fyller år på fredag, så då blir det först till att vara hos henne med massa tjejer faktiskt. Sen ut, hoppas att få se den snygga bartendern, om inte annat fixar jag det på lördag.

Ikväll är det soffkväll, betty och dh. Och har fortfarande ben&jerry kvar, ska jag?! Måste läsa lite om al-Qa´ida också.. yippie ki yay för att citera bruce willis(?).


hade!


Kommentarer
Postat av: Anonym

den finns en snygg bartender i sundsvall, ludde på coppers. är det han? :D

2007-11-20 @ 22:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback