vepa 99:-

HEJ! Jag står på jobbet *ooOoOoops*..... och hänger! (hur man nu kan göra det samtidigt). Slutar om en halvtimme, då ska jag he moch duscha och göra mig iordning snabbazt, sen till emma och ha förkalas! Sen ut. Emma som är sist i vårat lilla gäng kan nu komma in lagligt och utan bekymmer!

HOPPAS DU GILLAR VÅRA PRESENTER EMMA:')


Myskvällen igår för att fira natha med hemmaspa var supeeehhhrr!! Jättelängsen vi alla fyra sågs, det var långt innan jag åkte till utlandet.. Det kändes bra att det äntligen skedde en återförening. Keep it up ladies!


På tal om igår.... dom spelar en jätte-mega-fullständigt-dålig version av super trouper- alltså abbas. Och neru, vi bestämmer inte musiken själv, så jag får stå ut med vad det än är som sänds ut från högtalarna. Ibland är det en bra låt, då vill jag sjunga med. Men då kanske det inte skulle komma några kunder??!

"   "  som inte skriver vem du är. Det här inlägget är nog inte mer meningsfullt än det som du kommenterade, bara för att det är mer text. Eller, jag kan ju alltid hoppas att du tycker det........... såklart!!




Mm, en sista sak innan jag ska ta en toffifee.
En pojke var här med sin mamma. Och vid kassan har vi strumpor och örngott med motiv "världens bästa pappa". Men pojken säger till sin mamma, "mamma, jag vill köpa servetter till pappa...". Hahaha, inte alla pojkar som är så snäll mot pappa inte. (han fick köpa servetterna med citroner på).

saraw, hoppas du inte är sur på mig...... Kyss i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback