you won't take it from me

Varför jag inte har skrivit något nytt här på senaste tiden är helt enkelt för att jag inte har haft något att skriva. Varken vettigt eller inte. Och mer eller mindre ingen lust, har simmat bort från datorn en hel del överhuvudtaget faktiskt vilket känns skönt. Min påväg-att-bli-puckelrygg gillar nog det!

Men nu skriver jag, för en enda orsak. Ska berätta att jag idag, för första gången på så länge att jag inte ens minns när sen sist, ska träna!!!!! På friskis och svettiz. Bara yoga blir det, men det är något jag saknar från ego, så hallelujah. Carro som frågade om jag ville följa med, och varför inte?! Min kropp och framförallt mage börjar behöva träning.

I helgen har jag fullt upp. Så får se om det smits in något helt värdelöst inlägg! (vilket är det enda jag kan bidra med nu för tiden....)

HEJDÅ hoppas jag inte bryter av mig mina limbs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback