3 spoons of sugahhr

image252

image253



Timo Räisänen igår var.... topp!! Visst, jag kunde bara 2 låtar men det svängde under hela de två timmarna de var igång. Muchos gracias timo min vän!

Har varit ute i birsta city idag, köpte en cardigan, nöjd. Mamma köpte också en cardigan... och en kjol... och vantar! Hon måste älska att inte behöva ge mig så mycket pengar längre, hon kör jämt med "du tjänar så mycket pengar själv nu". uuh... nästan så jag vill säga opp mig!

Har funderat på lite saker jag måste köpa, men som inte alls är roligt att lägga pengarna på.
1. Nya torkarblad till bilen- dryga hundringen när man kunde ha köpt ett nytt halsband
2. Borste,till bilen- snön närmar sig och då måste man ju tydligen ha en sån....
3. Underlakan- ja alla utom 2 st är för små för min 120 säng...... tur man jobbar på htex
4. Bensinpengar och busspengar- det tygnsta som finns att lägga pengar på, egentligen, eftersom de tar slut lika fort

Ja det var lite grann... skulle aldrig ha skaffat körkort. Det kostar bara pengar. För mycket pengar för mig. Har även måstat bytt däck på bilen idag med pappa och syrran. Pappa gjorde typ allt som tur var, behövde bara säga "om jag hukar mig får jag jätteont i knäna och om jag böjer mig ner får jag ont i ryggen". Men det var ju i och för sig sant också!
Nu sitter jag inne i värmen och äter Bärry. Kämpegod är den, skulle vilja ha en till.... ska ta ett granny smith äpple istället=)

beso beso beso!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback