baby you're a million miles away

Long time NO see
Men nu har jag bänkat mig framför blogg.se, igen. Har gjort det några gånger i helgen också, men har aldrig blivit mer än så. Inga ord har velat runnit ut genom mina fingertoppar!!

Tänkte berätta att i fredags var jag hos elsa, med henne, kristina och alexandra. Shit vilken rolig kväll- jag spelade (eller vad jag ska säga) singstar för första gången i mitt 18åriga liv!! Jag förlorade dock jämt, Kristina och jag tappade nästan rösten och vi avslutade kvällen med att dansa till Elvis!
4 kalas har jag varit på, på fyra dagar! Fre, lör, sön, mån. Morbror, tremänning, Johanna18(!), Elin18(!). Grattis och tack för all tårta!

Det känns som att folk ibland tror sig tro att jag inte är så gammal som jag är, bara för att jag gått om ett år. Jag är fortfarande 18!!! Har körkort, har extrajobb och röker inte! Så se inte på mig som om jag vore.... 90a......

Tillsist vill jag nämna att jag varit på jazzklubb ikväll med INSÅ. Svante Turesson och Victoria Tolstoy- riktigt drag, eller vad säger du Chris my husband?

Boston tea party snart, filip och fredrik smisk och smask.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback