Chris my husband


 Satt och roade oss med den idag på skolan. Och jag vet att den är gammal, men ja vad gör man när man har lunch?


Jag hatar historia!!!!!!!!! Tack vare våran historielärare som pratar konstant i 2 timmar om ord man inte förstår. Efter 15min slutar halva klassen lyssna. Efter 30min är det cirka 3 personer kvar som lyssnar. Dom ger upp efter rasten! Franska revolutionen i all ära... men hon gör bara så man somnar

Har spenderat halva min dag med Hampus, den trevliga lilla pricken. Vi åt subwaymacka i mitt kök med min hund. Sen kollade vi lite på scrubs, och sen körde jag hem honom (i en bil). Var väääldigt längesen, så det var ju bara jättetrevligt. Hampus till och med somnade för en sekund!!

ÅH, jag åt en clementin igår.. två st.. och två idag..... Men för att komma till saken- det luktade ju och stämningen var så JUL!!! och vinter. Därför jag åt två...

Jag måste duscha, jag luktar råtta. Sen kommer jag lukta honung med en liten doft av vanlij. Får låta hur det vill, men jag kommer i alla fall ut som ren!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du håller dig ren therese!

2007-10-03 @ 06:01:43
Postat av: Jossan

Jag tyckte om när du luktade clementin igår =D

Postat av: patrik

skönt garv:-)

2007-10-03 @ 21:38:50
URL: http://vilsenpatrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback