ett till kalas

Alla fyller år på hösten tror jag minsann. Kalas på kalas! Idag är det fröken Kjeller som blir ung dam. (även robin fyller år idag!). Ska till henne snart och jag har hört rykten om smörgoestårta!! plus vanlig tårta.... Kan inte bli bättre!

Stockholm igår. Det var en fasligt lång dag, men en rolig! Trots att det regnade hade jag bland de bästa sällskapen med mig på vandringen. Hann inte ta några bildbevis, vi rusade från dörr till dörr. Fann mest på slutet av dagen, innan dess gick vi med varsin liten påse från h&m.....
Jag skrapade ihop bl a; knästrumpor h&m, topp urban, jeans cheap monday, topp h&m, halsband h&m, väska åhlens och skor topshop. Supersnygga skor dessutom (tycker jaa).
Hade pengar kvar när jag kom hem, rätt mycket ändå.. Men det blev jag glad av idag! Åt såklart på burger king och en kladdkaka igår. FILLIBABBSINGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback