generation ex

Jag vet att du vet att jag har rätt jag har rätt du har fel. Men hur kan det spela någon roll, framtiden är ändå utom räckhåll för oss.

Ikväll ska jag på TIMO RÄISÄNEN!! Jag är VIP tillsammans med Kristina, Alexandra och Elsa. (tack vare chris my husband thank yooouu). Ska om en timme dra mig till kristinas lägenhet för lite mys innan konserten. *hoppas hon har nått gott att äta på hemma*

Jag var en snäll kompis idag, och följde med elin på stan. Jag letade efter en affär med vila kläder, jag fann en.... men fann inte jackan som jag bara måste ha!!! om den är fodrad vill säga! Bara 599kr för en vinterjacka är ju inget, men säkert därför är det bara en höstis....... Köpte en mössa åtminstone, och knästrumpor... och säkerhetsnålar!

Malin och jag ser osäket på vår stockholmstripp, alla fordon ner kostar antingen för mycket eller går för dåliga tider. HUR GÖR VI? Mamma ville inte skjutsa heller, hehe.... Problemet är ju att vi har svårt att hålla i pengarna mycket längre. Slösar

image251
tyck synd om mig jag är ensammast i sverige, så sjunger jocke. Jag har nu kents nya album, det är bra än så länge. Lite sådär mysigt på en lördag när man är sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback