hampus blev större



Och det firade vi med pompa å ståt! Han blev det efter tolvslaget inatt, då fick han komma in på krogen och blev även bjuden på en drink av dörrvakten. "VASS?" tänkte nog vi tjejer som redan fyllt 18 men inte fått någon drink...
Idag kanske jag ska dit och få tårta, hade jag tänkt i alla fall(!)

Idag ville min chef att jag skulle jobba, jag tackade nej, lika bar det. Har varit med om en bakis-jobbdag en gång förut. Inget som jag vill påminnas om. Fast jag är inte bakis, men det visste jag ju inte då!!
Ska istället ut till birsta city med viktoria, kanske in till stan också. Malin fyller ju år snart, så det är väl bäst man hittar något spännande.

Af wider sen

Kommentarer
Postat av: Jamin

Hej! har ingen aning om varför statistiken på vår domän visar träffar från din blogg till vår officiella hemsida...
kul är det. Faktiskt har vi tack vare din blogg fått över 60 besökare. how come?
Ta hand om dig
/Jamin

Postat av: SecRet LOver bOi

Tack för en underbar födelsedag ;)

2007-11-01 @ 10:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback