idag får jag äta godis igen

Bilder frååån i lördags!
 
       

1. jag å malin gnor på! 2. elsa verkade bli mindre snygg på ett kort...... 3. hej och hå snart ska hampus hem gå. 4. tequilashot BULAGRIAaAaaa. 5. paula myser på min säng **




Mitt sundare liv har jag nu hållit i 4 veckor på söndag! Alltså, jag äter inte godis annat än på fredagar och lördagar (nångång på söndag), men det måste ju vara mjukstart för en sån som jag. Åtminstone tycker min mamma jag är strong, att jag till och med tackar nej när någon vill bjuda mig.......

Idag för exakt 1 månad sen kom vi hem till sverige, till lilla lilla sundsvall... BUUUHÄÄÄÄÄ JAG VILL TILLBAKA IGEEEEN!!!! det var så.... avkopplande. Men framförallt roliiigt! och lite varmt.. ibland.. Innan vi skulle åka kändes det inte som på riktigt att vi verkligen skulle, och nu när man sitter här känns det som att man knappt varit där (tur vi har bildbevis).

p.s. förkylningen är typ värre d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback