ja nu vill jag göra porr

Det var en filur som kommenterat min blogg igår, jag blev glad när jag såg att jag fått en kommentar eftersom det inte är allt för ofta. Det var en som kallade sig språkfacist, och hade lagt märke till bl a en särksrivning i mitt förra inlägg.
ÅHNEJ, som jag sagt så tål jag inte särskrivningar, och inte andra grammatikfel heller. Tror folk blir arg på mig ibland när jag säger något om deras fel dom gjort... Och jag ser det så väl när andra gör det(!) men har också märkt att jag någongång ibland slinker med några fel också. Men jag är ju inet mer än mänsklig!! Och orkar oftast heller inte gå in och ändra när jag upptäcker det. Jag bjuder på det istället. Men tack för uppmärksamheten!

Jag fick mitt lönebesked idag, inte illa för två arbetsdagar, en på tre timmar, och en på fyra. Haha... jag lever i lyx IBLAND. Också skolkorten kom. Ja, ett ryck på axlarna och ett "jaha".

Jag måste börja med hemprovet, har hela lovet på mig men hur mycket kommer man göra då? Har jag på känn att jag kommer att tänka iaf! mamma, slit mig i håret och säg jooobbbbaaa

Wonderful, längesen jag hörde låten dom spelar på radion nu.. Fix you! guuiiide you home, and igniiittteee your bones.

"Nakenchock, nakenchock, sexattack och kåtbock"
Tänkte på bulgarien när jag hör det, hahah lite... passande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback