jag hoppas du vet, jag hoppas du veeeet!



Den här kan ni lyssna på medan ni läser det här inlägget, eller resten av bloggen!


Shrek 3 var väl.. som förväntat! Sedan såg jag på 7th heaven och one three hill, åt först potatismosen och köttbullarna. Tog som efterrätt en bit kladdkaka och hade det jättemysigt i soffan. Blev hungrig igen och tog ett grönt saftigt äpple. Sedan var det dags för pannkakor till middagen, smarrigt men var inte så hungrig.

Nu ikväll försökte jag få med mig malin, emma och viktoria till waynes. Men bara malin var med mig.. så jääätte jätte trizta kompisar man kan ha alltså!! Aldrig vill dom vara spontan. (ta inte åt dig malin, love you)

Istället så ska jag väl fika här hemma antar jag... försökte få med mig mamma till affären och köpa något gott, jag gav förslag på något gott bröd eller en glass. Hon ville inte, men jag blev ledsen och då kanske hon gör det ändå. Får se om hennes hjärta är varmt ikväll!

Pappa sitter och försöker få igång den nya förstärkaren, han domderar en del för det vill inte funka. Jag säger till han då och då att han ska sluta bli arg på apparater, det har ingen mening... he keeps going on. GUBBEN



Mamma kom ner nu och säg att du älskar mig!!!
Adjö jag ska jobba hela helgen, dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback