little bit



Jo precis, det är Notting Hill.... Både på bilden och på tvn.

Igår satte jag handen på ett av mina örhängen, inte nog med att det gjorde ont, när jag lyfte upp handen för att se vad det var så satt den kvar!! AJ. Det värkte i halva handen faktiskt, och det kom blod.... Idag är det ett litet sår, ett väldigt litet.

Imorgon ska jag fixa nya Mando Diao-skivan innan jag ska jobba. Hoppas den är brarå bara. På tal om mando, på söndag fyller Hampus 18, det betyder att något roligt kommer att hända i helgen.

Resten av min vecka ser faktiskt ut såhär:
 
ONSDAG- skola, mando diao, jobba, soffan
TORSDAG- skola(?), lön, premiär birsta city affärer, premiär lagerhouse, make-up store clubkväll
FREDAG- sista skoldagen, malin kjeller
LÖRDAG- fira hampus
SÖNDAG- kanske fira hampus igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback