napoleon napoleon du är en stor lort

Igår somnade jag tidigast på länge tror jag.. före 11! Fastän jag hade sovmorgon idag. Hur lyckas det ändå att jag är baotatrött idag?! JO- jag är förkyld!!!!! kronisk sjukdom som inte vill försvinna, borde jag inte vara immun snart? Efter 3 gånger på 1 månad typ..... en och en halv kanske

Har jobbat idag också, länge, 5 timmar ungefär! Man blir helt död när man går och skolan OCH jobbar. Jag har i alla fall en anledning att inte plugga.... men jag tror inte någon lärare skulle bry sig att jag försöker försörja mig själv, och vill köpa dyra julklappar(till mig själv)..

Min hund ligger nedanför min säng nu, undrar varför... det gör hon aldrig annars om hon inte blir tvingad. Hon brukar jättegärna vilja få komma upp i sängen när jag äter något och liksom sådär tigga. Jag äter nu, men hunden ligger och sover?

Ingen missade väl snön som föll från skyn idag! Jag var bland de först som upptäckte det, och jag ljuger inte. för jag var nämligen i bilen påväg till jobbet när det startade så HA!

Magdalena = skyldig mig lika mycket som en dosa kostar
Elsa = skyldig mig 60 rikstaler
= det blir nästan en hundriiing



HEJDÅ SKAVSÅR
som jossans kompis skulle ha sagt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback