ojdå skycom

Mitt internet har varit bort i cirka 2 nätter!! förbryllande... upprörande... Därför har jag inte uppdaterat mitt liv något dessa dagar. Det har hänt litegrann f-a-k-tiskt!

Jag var i onsdags och jobbade som sagt, det gick jättesupersegt. Inga kunder och ingenting. Men jag överlevde, och min mamma kom och hämtade mig och vi gick och kollade på nya indiska. HIttade lite som jag köpte dagen efter, då jag även köpte en kjol och en tee på monki. (pengar brinner i min plånbok).
På kvällen var jag på clubkvällen på make-up store. Till min stora förvåning hade jag för en gångs skull nybörjartur, eller tur i spel, eller båda! Jag vann första pris på lottdragningen dom har!!! Jag blev mållös och förstod inte riktigt på en gång att det faktiskt var nummer 70 dom ropat upp. Jag vann, en sminkväska och en basögonskugga. Nöjd!

Jag tog igår också en prommis ner till min mormor och morfar. Skulle fråga dom lite om priser på dreas tid. Morfar gillar sånt därnt han, han var väldigt engagerad. Fick t ex reda på att en hammre kostade 13kr, och att en klippning kostade cirka 5kr. Dom är så goa, önskade bara dom hade bjudit på morfars varm choklad. Det fick jag alltid när jag var liten, när jag inte vågade vara ensam hemma. På morgonen när det var mörkt! hihih.... Det var mysigt.

Ikväll ska jag vara med malin, elin och emma. Blir en fetfredag verkar det som. Malin och jag måste ju planera våran tripp också, det blir en schemalagd dag för att hinna med oss. En kladdkaka med mjukglass är ett måste!

Ska nu åka och köpa karameller med min pappa, ska försöka tigga mig till karamellagret faktiskt, får se hur det går.

tjarrååå /terece

Kommentarer
Postat av: SecRet LOver bOi

adrenaliklick heheiih

2007-10-26 @ 18:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback