rostade mackor

Har svårt för att äta det annat än i kalla tider, och det passar utmärkt ikväll!

Ska dra ett supersnabbt inlägg innan dh...... 4 min wo kom igen
ETT, jag har varit i skolan från 8,15 till och meeed 3,15
TVÅ, efter skolan åkte jag hem och åt mat sen direkt till jobbet (16,00)
TRE, slutade för 57 min sedan!!
FYRA, jag är helt slut
FEm, jag har haft utvecklingssamtal idag vilket gick bra!
Sex, jag har jättemycket pluggeri att göra VARFÖR GÖR JAG DET ALDRIG?!
sju, jag ska krypa ner i sängen med mackor *rostade* och violte
åttta, jag ska orientera imorgon, hallelujah för friluftsliv!

puh, 3 minuter tog det är... svett! åååh jag vill ha det där lilla lilla mailet i min inbox på hotmail. men inte får jag nått!! G-A-L-E-N...

OPS klockan är slagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback