sweet miss blue, how do you do

En 6 och en halv timmars arbetsdag är över och jag är nöjd, väldigt. Tiden flög fram tack vare fullt ös timmarna i sträck! Hade fullt upp hela tiden, ingen svår kund och en helt ok hårdag. Dryga 1000-lappen för det här, tack.

Jag blev väldigt glad när Gathania åkte ut igår!! Hon hade ju faktiskt den svagaste rösten i hela ligan, till och med Sam är ju säkrare trots sin drogade stämma. (och det var lite jobbigt efter att ha sett hennes flin 25gånger, men annars var hon ju läcker, FÖR ATT INTE TALA OM KILLEN HENNES)

Var bjuden till 18årskalas idag, Hannas till och med. Men hon bor så långt borta, och jag har ingen skjuts, och jag öppnar på jobbet imorgon så jag kan inte........... jätte jätte JÄTTE ledsen över det, hade varit gott!

Jag måste slå en pling till Johanna någon dag framöver. Det var längesen jag fick höra hennes ljuva stämma, och se hennes fagra nuna också för den delen!

ehm, ÅTERKOMMER....

Kommentarer
Postat av: Språkfascist

6 1/2, 6,5 eller sex och en halv. Inte 6 och en halv.
fortsättningsvis bör man skriva 18-årskalas och inte särskriva jätteledsen.

Men det är lugnt, du lär dig, förlåt att jag är dryg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback