tisdag.....

Satt nyligen och försökte mig på vårat hemprov i ekonomi. Jag vet att det kommer ta sjuttio år innan jag har gjort klart det, därför vågar jag knappt börja. Men så är det ju alltid.. har t ex inte lämnat in en endaste uppgift i historian som vi fått?! Kan bero på att vi fått en ny varje gång och hinner aldrig göra klar dom, och också på att dom är oftast rätt svåra för min nöt som min hjärna har blivit.
Jag som var en sån duktig student förut, tror skvadern har kvaddat mig, eller bara gjrot mig bevisad om att jag inte är nått att hurra för inom skolan ändå! Nååååja, ska ta tag i provet... en annan dag

Igår bakade jag och alexandra kladdkaka, vi tyckte den var supersmarrig!! Men fick höra av min lilla famlij att den tydligen inte var lika god som den brukar vara... engångsförteelse!
Ska äta en bit sen, till desperate som jag suktar lite efter, tiden har gått så segt sen jag kom hem. Gjorde ett kunskapsprov, det gick bra tills jag gav upp!

Nej nu ska jag åka och ta ut en hundralapp till bussen, *pengarna brinner i min hand*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback