tonårshjärtan

Fredag har ägnats åt en liten dels pluggande på skolan, väldigt storstädande hemma och sen en hemmakväll i soffan med lite söta pingviner sen taxfreen.. Jag vill tillbaka till bulgarien också, det skulle vara så himla skönt att bara flyta iväg igen med tjejerna!

Imorgon ska vi i alla fall fira elins 18årsdag på riktigt, utgång på G! Tyvärr kunde vi inte fira johanna, eftersom hon skulle bort. TRIST. Men vi är iaf 3 över myndighetsgränsen, dom andra får göra vad dom vill efter förfesten- hehe!

Jag tror jag har fått känna att killar verkar kunna vara likadana världen över. Kanske sant som skämtet lyder "vilken planet kommer killar ifrån, UR-ANUS!". irritationsnivån är på låg nivå just just nu.

Ska roa mig med lite scrubs, och längta tills imorgon. Elin, du är min hela daaaan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback