vad jättefan

Sundsvalls uteliv är ju nästan hopplöst, jag är ingen partypingla som är ute stup i ett, men det lilla jag varit har inte varit så fruktansvärt bra ellee.. Kan också bero på dåligt med myndigavännerfronten, och där vi väl tänkte att vi skulle gå in var det tomt eller proppackat. LEDSAMT

7 oktober betyder att japp, jag har varit myndig i prick 3 månader! Är det verkligen inte längre? Känns som att jag har varit mogen hur länge som helst. Det betyder också att jag har haft körkort i bara 2 månader och typ 8 dagar!? Tiden går ju jättelångsamt när man har roligt! På tal om roligt, snart är det en månad sen vi kom hem från bulgarien. Jättetråkigt att tänka på så......

Jag känner samma sak nu som varje måndag, att jag verkligen inte orkar skolan i en hel vecka till... men det brukar ju gå bra. Fast å andra sidan ska jag jobba minst 2 dagar den här veckan, och bara den tanken är snäppet jobbigare.
Så jag borde ju plumsa ner i sängen med en mumsig macka, eller två såklart, och varm choklad skulle vara gott. Och sen scrubs på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback