engelsktalande- jag?

Slow down please, slow down. Now I know, what I think and what I'm feeling. What I want my life to be. Now I know how I planned to make things easier, for everyone including me.

Today, was a very long day. At least the end of it! Historylesson. I was close to fall asleep, alexandra as well! Before lunch I had my first singinglesson with our new teacher. She was great! Gave me some massage, awesome. Hope every lesson is like that. Tonight I'll have to do some homework, and I hope my teacher will answer my mail, or else I don't really know what to do.
Jag skulle passa bra att vara engelsktalande.
Min engelsman tycker ändå oftast att jag är bra på engelska- inte bara bra utan väldigt bra till och med!! Han sa att jag var bättre än honom, men riktigt så långt gick jag inte på. Så nu kan jag säga det till nästa engelskalärare jag får.

Mamma vill inte betala nått gymkort till mig. Jag går under. Bestämde mig för att "banta". Eller rättare sagt, inte äta så onyttigt TYP HELA TIDEN.... jag gömde undan mitt godis, synd bara att jag vet vart


image242
för en vecka sen låg jag där för sista gången, bevare mig väl

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad heter låten du har skrivit en bit ur längst upp i detta inlägg?? Jag gillar den som fan men vet inte vad den heter eller vem som gjort den =/ Typiskt mej på nått sätt =P haha...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback