honey honey

image244


Tittade juts ut genom fönstret. Trodde nästan på fullaste allvar att någon stod och kissade på våran tomt, men puh, det var bara pappa..... som använde trädgårdslangen!

Jag satt just och försökte lista ut hur man lägger in ett videoklipp här. Det är ju många som har det, så jag tänkte "det kan väl inte vara så svårt". Men jag verkar misslyckas med allt jag försöker med, så någon vänlig bloggarfantast där ute kanske vill ge mig lite hjälp? SKULLE VARA SNÄLLT ALLTSÅÅÅÅ
I sånna fall hade jag tänkt lägga upp en musikvideo med Feist. Vilken underbar liten röst hon har, 1234 tell me that you love me more osv osv

Men jag sitter ju inte bara här och lyssnar på feist, nej, jag har ju ont i huvudet också. Och det som är 35-årsfest ikväll, med middag och allt. Jag hoppas det blir smörgåstårta!! Och jag hoppas jag mår bättre tills dess. Borde ta en liten powernap kanske, lite bullis känsla.

Idag är en sån där dag när jag riktigt älskar mig själv! Varför då, kanske ni undrar nu. Och jo, jag har faktiskt städat precis nästan varenda liten vrå av mitt rum, vilket var bra gjort av mig! Plus att det känns ju så bra att ha ett städat rum och rensat i garderoben. Ett hallelujah moment och idol-kören skulle jag vilja ha nu!

Tack för idag, slut för idag, vi träffas imorgon igen, adjööö
trallvänlig, 1-3 korsta skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback