"ta fram det där fina leendet igen"

Skolfotografering är nog faktiskt på min top20 hatlista.... klasskortet är ju helt okej, då blir mitt huvud ändå så litet. MEN portträttfoto. Det är ingen talang jag har, jag ska redan nu börja be för ett bra studentkort. Klasskortet, jag sitter längst ut på kanten, jag tror jag sitter och lutar mig inåt mot resten av klassen på något konstigt vis. Med fredrik ovanför mig. Toppklass

Jag fick något som inte är så vanligt att man får. Det plingade på dörren, och en kvinna lämnade då över en blomma till mig. Ett blombud, vilken grej!

Oj just det! Jag köpte ju en lott idag, ska skrapa och se om jag vinner nått (vilket jag tror jag kommer göra)

Kommentarer
Postat av: Helena

Natti, natti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback