Tar mig tid

SÅDÄR!

Jag är hemma, och har varit sedan onsdag den 12e. Ska på något smidigt sätt sammanfatta denna resa, inte för långt och inte för kort!
4 flygrädda unga damer satte sig på planet och for iväg mot sunny beach kl 17,55 den 28 aug. Resan gick bra. Anlände till Burgas, och fick därefter ta bussen. Busschaffisen körde som vi senare märkte att alla bulgarer gjorde, som en dåre! Vi mötte också en spindel på bussen.
Kom fram vid 12tiden lokaltid, så det blev incheckning, sen sprang vi iväg till grannarna. Alltså supermarket Balli! Köpte chips och annat mumsigt.
De två första dagarna var det soligt och fint, blev stranden för hela slanten. Sen blev det taskigare väder, sammanlagt blev det 6 soliga dagar av 13 spenderade i sunny beach....
Lite smått och gott, som åtminstone vi i sällskapet förstår:
x tricky!
x one leva, please one leva- sparkar bakut
x you areee
x stekeer!
x stekare från gävle
x sliska men trevliga engelsmän som köpte mig en ros
x 4 aggresiva stockholmare
x lost in bulgaria (twice)
x pasta pizza blabla!
x unhappy på happy
x mamacitas
x grabbarna buuuuus- mer hemma än hemma
x neo, dede, valentin, schlaff
x tequila 7kr/st
x dalänningar
x nuggets är bäst mitt i natten
x höga-beach bar-killen som skrämdes
x ormar och alligatorer
x dåliga magar
x halsfluss=doktorn
x längtan efter svensk mat
x ryssarna
x purkna miner
x city= sean kingston, rise up, outlandish, ayo technology, love is gone, wake up call, bob sinclair, big girls dont cry MED FLER i två veckor
x receptionistkillen+ barkillen
x varma koppen
x "här verkar man få körkort i flingpaketet"
x kycklingkebab
x bläckfisk med sugproppar i maten
x sommartider hej hej
x whats the clock?
x kom igenn åäö
x chese orrvevanda
x cykeltaxi åt fanders
x "neo bartender grabba sunny beach, please send me a photo"
x svetta, slava, svetlo (vem vill heta det)
x BALLI

Och så himla mycket mer! Det var verkligen två helt suveräna veckor. Och vi har redan planerat en resa nästa sommar också, i högsäsong denna gången!

Det jobbiga är nu att man har lite att ta igen i skolan, men det fixar sig. Fast det ännu mer jobbiga är att jag igår drog på mig en förkylning, igen!!
Imorgon ska jag fira alexandra sådär 2½ veckora försent:)
Nu ska jag lägga in nån bild, men annars finns det fler på facebook, [email protected].

                                  

Hejdåå

Kommentarer
Postat av: kajsa

vad är adressen till facebook :)??

2007-09-16 @ 01:07:01
Postat av: Anonym

www.facebook.com, sen söker man på min mail eller mitt namn!

2007-09-16 @ 12:02:02
Postat av: kajsa

den sidan fungerar inte ??:P men tack anyway! :)

2007-09-16 @ 18:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback