ELIN LÄGG IN BILDER

Det är en jobbig förkylning jag har
snuvan, hostan och värken sitter kvar
Vilket såklart inte känns nått vidare bra
men vafan, jag lever så sånt här får man ta
Undra hur länge jag nu haft denna snuva
fick jag den för att jag inte tog på mig någon luva
Eller beror det på någon basilusk
som har hoppat på mig ifrån ett slusk
Spelar roll som roll
på det där har jag ingen koll
Det känns ju inte bättre för att det snöar i april
jag som sett vitsippa, tulpan och kamomill
Nej ett f*n för snö
man känner sig dö'
sugen brö'
därmed säger vi adjö!!!!!


JAG HAR TRÅKIGT, och jag har jobbat idag... . .. .. det säger allt!

Kommentarer
Postat av: elinnnnnn

OKEJ, förbereder mig! Ska hitta nåra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback