HEJ MARIE!

Min arbetskollega heter Marie, och jag fick reda på idag att hon läser min blogg. Det är något det!

Idag har jag gjort tre saker;
Gått i skolan
Jobbat ca 4h
Varit med victoria

Victoria betalade mig mycket pengar.. därför var jag med henne... NERå.. det var mysigt att äta hallon och blåbär i hennes säng. Har också kommit fram till att jag har en lång tunga, varför har det inte upptäckts förut?

Nåja- imorgon är jag "busig", ska "jobba" matte hemma istället för på skolan. För jag ska träna med carro kl11, och sen ta en fika med samma frö. Sedan måste jag hita en topp på stan, för att göra kvällens klädsel komplett. Sedan är det bara hem å städa hela huset, och sedan duscha och göra sig iordning. För runt 5-6 kommer mina middagsgäster!! Tur alla ska göra maten, annars hade det blivit en sallad. hehe...


yehyehyeh, viva la diva

Kommentarer
Postat av: Annica

Om hon erkänt så kan väl jag erkänna också då;) JAG LÄSER OCKSÅ DIN BLOGG! Hihi
Förresten...sorry om jag var lite snurrig häromdagen! haha

Postat av: Marie

Hej hej =)
Förlåt att jag är så pinsam ;P
See u i morrn!

2008-05-07 @ 12:38:15
URL: http://marielindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback