I am colorblind, I am ready

Det blev två filmer till.
Tonårsliv, en film med Lindsay Lohan. Det gamla vanliga, tjejen börjar ny skola och blir kompis med tönten, och blir samtidigt trackad av de coola. Tjejen bär fula kläder men är söt som socker underneath it all, därför faller skolans snyggaste kille för henne. Hon klår även den coola tjejen på allt och är alltid snäppet bättre. Och hon träffar sin absoluta favorit rockstjärna, sedan söker han upp henne på en fest, vilket är beviset på att dom träffats förut. Ja, lucky lucky her.

En djävulsk romans, har jag ju sett förut, och Ryan Philippe måste man ju bara säga ser väldigt bra ut i den filmen.
Nu är det däremot OC på tvn, och jag ska äta middag. Har nu också fått tandvärk?!?!? Så inninåda ont gör det, vare sig man biter i något eller inte. Sedan ska jag nog snabbt iväg för att hämta ut en väska jag skickat efter, wonderbart.

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback