I wanna make love in this club

I'm a new soul I came to this strange world hoping
I could learn a bit about how to give and take.
But since I came here felt the joy and the fear
finding myself making every possible mistake


Igår var det Carolines 18års fest, som blev väldigt bra tycker jag! Jag hade roligt med den yngre genrationen, så jag är ju nöjd så att säga. Carro hade det också kul till en början åtminstone,och god mat bjöd hon på också. Det är så fina tjejer jag har alltså, dom är verkligen toppen!! Alla gånger.

Mådde helt ok idag, lite sliten men det gick över när man kunde ligga ute i solen hela dagen och bara lata sig! Underbart, många härliga plusgrader att mysa i.

Ikväll ska jag plugga, typiskt att jag glömde papperenapå skolan som jag skrivit ut från ne.se, eftersom jag inte har ne på min dator.. Hade också hoppats på att Elin och Hampus velat tagit en fika med mig i det underbara vädret, men dom kände sig pank. Vilket jag är också, tills på fredag.

Natha; usher- in this club.

       
Älskade våra 1meters sugrör, poppis.

Tack för idag, slut för idag.

Kommentarer
Postat av: Nath

Yey, love in this club terror ;)

2008-04-24 @ 19:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback