Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din

"Var hon bra i sängen? Ja, hon var naken!"
Sverige pussas och kramas, ikväll på kanal 5 klockan 21.55. Det ska åtminstone jag se.

Jag är hemma från skolan idag till och med, det betyder att jag mår sämre. Jag har inte gjort någon nytta över huvud taget, men det är förståligt. Tittade just på Bring it on, Johannas och min åtminstone fd. favoritfilm. Våran stora dröm var att få vara cheerleaders. Fast i Sundsvall är det ju inte cheerleading jämfört med USA. Vilket var förbaskat synd!


Jag ska äta en 88:an glass nu, sen kommer mamma hem inom en halvtimme. Jag ska ta fram en till film, och så uppdaterar jag senare om jag inte är helt knäckt.
Och just det, Håkan Hellström, hans rubrik, fyller 34 år idag. Pojken har blivit stor, men nya albumet har än så länge inte fått något toppbetyg av mig. Jag tror det kommer.


goodbye, ers majestät

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag tvivlar fortfarande starkt på det, det känns inte bra alls med nya albumet :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback