Aldrig nöööjd

45 minuter kvar tills jobbet, hemtex.. Det är bara tre jobbdagar kvar efter den här! Trodde aldrig att det skulle ta slut, eller i och för sig tar det inte slut. Jobbar ju året runt, men inte lika intensivt.
Igår efter jobbet åkte jag och familjen till farmor och farfar, farmor fyllde nämligen år. Så det blev smörgåstårta- fantastiskt gott! Efter farmor åkte jag till malin där det bjöds på hallonpaj, också god. Ska till malin ikväll efter jobbet också, fixa lite.. hihihi

Min syster flyttar visst på söndag?!? Till Uppsala. Vad fort det gick.. Söndag liksom, jag ska följa med ner och se hur det nu ser ut där nere. Alla bara flyttar, eller inte alla, men Viktoria flyttar också- min extra mamma bara försvinner så långt som till ÖREBRO.



Nej nu måste jag skutta vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback