Get out of California

3dagar sedan sist. Men nu kände jag att det var dags för ett inlägg.

Igår började mitt ind. val- Psykologi! Verkar bli en jätterolig kurs, intressant om inte annat. Så det är något att se fram emot den här hösten, plus att jag gillar Pernilla våran lärare... det är bra.
Jag kom från skolan halv5, HALV5! På en fredag eftermiddag, inte nog med det, jag slutade kl3 så det var självvalt. På kvällen ville Kristina tjocka sig med mig, och jag ville tjocka mig med henne. Så hon anlände till mig vid halv9 och då såg vi på film och åt gott.

Idag har jag jobbat- är min jobbarhelg. Det gick segt, men äntligen är man hemma. Och kvällen ska jag ägna i lugn och ro i hemmet, det är jag värd minsann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback