HP



Där är den, min alldeles egna.. Mm-m-mmh!


Igår kväll var jag och mina vänner ute på resaturang Jops för att äta en sista måltid med Viktoria som flyttar på tisdag. Det var en utsökt måltid, inte alls som köttbiten i Bulgarien som kostade skjortan! Efter maten gick vi till Invito och tog oss en drink för att fullända kvällen, vuxen som vi är- försöker.
Och imorgon lördag ska vi ha en fest för damen i ära, som sista sista grej tillsammans. Det ska vi ta vara på!


Jag är ledig idag, för ovanlighetens skull. Jag tror jag ska in till stan en sväng senare, måste på banken. Kanske också se om jag hittar något att sätta på mig imorgon!

Men en sak i taget, och nu är det dags att ta tag i hunden som måste få lätta på trycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback