Ingen nyhet precis

Ja som alla vet så är det ju 080808, vilket kan betyda en del saker. Bland annat att OS i Peking invigdes och att kyrkorna har haft fullt upp. Ja nu har vi bara fyra år på oss vi som inte har en ring för livet på fingret, om vi då vill ha tre lika nummer så att säga.
Jag tänkte på det, och insåg att jag såklart inte kommer gifta mig inom fyra år, så försökte komma på några andra finurliga kombinationer, men misslyckades. Så jag kom fram till att vilket datum det än blir så tänkte jag ändå vara lika lycklig på min bröllopsdag. Ska i alla fall försöka.. hehe

För en del betyder såklart 080808..... ingenting, en dag likt en annan.



en rejäl frukost för min arma kropp



Har suttit och fört över lite bilder till min nya computerhh, men har inte fått över alla, det finns för mycket. Sen till musiken,d en har jag inte ens vågat prova mig på. Min kära dator kommer alltså få jobba hårt imorgon, då jag är LEDIG!! Ledig ända tills på måndag. Jag har bara 6 arbetsdagar kvar på det här sommarlovet, iofs är det bara drygt 14 dagar kvar så det var ju inte så lite ändå..


Nej nu CONAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback