Mitt hår är hemma

Nu har skolan pågått i 2 dagar, och jag känner redan att jag börjar bli trött när jag kommer hem på eftermiddagarna- och då har jag nästan inte gjort något! I och för sig så har jag jobbat hela sommaren så är ju inte mycket till utvilad..
MEN, redan på torsdag är det dags för den andra delen av Skvaderklassikern. Vi ska simma och vi ska vinna. Eftersom vi har planer på att bli de första esteterna som vinner och bli historiska! Ja, alla andra estetklasser har gått ut sist eller näst sist som kan vara snäppet värre.

Nu ska man vänta på sex and the city, chic som man är hehe. Sen börjar jag kl 2 imorgon med religion. Det kan bli en rolig kurs faktiskt. Men jag längtar mest tills PA-introt startar, så alex och jag vet hur vi ska börja med vårat företag!


Håret kom på posten idag. Roligt, om två veckor cirkus så sitter det i. Jippie.

Förra gången jag hade lånat lite..



Kommentarer
Postat av: katarina

Vad du är lik din lilla kusin:)Eller är det han som är lika dig:)??

2008-08-30 @ 17:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback