Ps. I love you

Sitter och funderar lite på vilka mål jag ska försöka uppnå- inom snar framtid. Det är ju inte allt frö lätt, det är ju mycket man vill och borde, men jag har knåpat ihop några mål.
x BÖRJA TRÄNA
x Sluta äta godis under vardagarna (går hand i hand med punkten ovan)
x Gå på akupunktur
x Gå på en riktig knåd-massage
x Få MVG i psykologi (och såklart försöka uppnå bra betyg i alla ämnen!)

Ja, det var väl inte så ovanliga punkter kanske- men något som skulle göra gott i lillhjärtat mitt.
Nu ska jag börja mysa ner mig och känna lugnet inför skolan imorgon.





Tillägg! Jag saknar dig Viktoria, min Örebrobo.

Kommentarer
Postat av: Marie

Du vill inte gå på en riktig knåd-massage. Jag lovar!

Var på det i Thailand och det var fan det värsta jag varit med om. AJ! Som om det inte gjorde tillräckligt ont under själva massagen så gjorde det ont i flera dagar efteråt. Jag ville bara springa därifrån och gråta. Haha!



Men det kan ju också va så att det är bättre här hemma. Who knows :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback