Slutat tidigt för en gångs skull..

Äntligen är man hemma, trots att jag bara jobbade fem timmar så gick tiden så klart långsamt.

I söndags var jag ju hos Susanna som ska flytta, det var en trevlig kväll. Slutade inne i hamnen med en varm choklad med Chris och Alex! Tänkte visa er lite bilder från kvällen.


     

1. Sue var glad! 2. Hanna var normal.. 3. Sue när hon fick emo-dockan av Hampus


Emotional-dockan.. susannas kompis i skåne.


Tro det eller ej men nu ska jag åka på IKEA och kolla efter en lampa!


Kommentarer
Postat av: SysterYster

Men du...hur skall du kunna skratta och vara glad efter söndag?

Postat av: Katarina

Ja,jag förstår att tiden gick långsamt det va inte så mycket folk ute igår, dina arb.kollegor som arb. på em stod mest och höll på med håret..... Nu ska jag snart hämta dina kusiner som jag inte träffat sen i måndags fm Kram Katarina

2008-08-13 @ 09:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback