Speckat schema

Eller skriver man späckat?

Hittills idag har jag hunnit varit med Elin och Hampus på stan,för att sedan åka hem till Elin där det bjöds på tårta! Agneta fyllde nämligen år, och kalas tackar man ju inte nej till.
Efter att jag kommit hem så har jag suttit och fixat i Bulgarien-albumet, har ju äntligen tagit näven ur röven och beställt dom, sådär ett år efter.. Och nu ska jag åka ut till birsta för att slå ihop med Malin, alltid roligt må ni tro!

Och sist men inte minst så ska jag avsluta dagen ute i Kovland hos Susanna som har avskedskalas. Ja hon ska flytta, och det är till SKÅNE.

Nej nu väntar birsta city, adjö!!


Kommentarer
Postat av: elim

När kommer du och hämtar mig?!?!?!

Postat av: elim

När kommer du och hämtar mig?!?!?!

2008-08-10 @ 17:53:53
URL: http://ehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback