I'm that bird up in the sky





Förra veckan så var jag på 40årskalas hos min mammas kusin Patrik, (puttepunch som johanna känner igen). Då fick jag äntligen träffa mina tremänningar från sthlm, Melvin och Elmer! Dom har växt sedan sist måste jag ju säga, nu när jag är vuxen, men lika söt var dom för det.  Det är Melvin som flyger på bilden här ovanför.


Ikväll eller om en timme, OJ, så ska jag till mina kusiner och äta middag. Det är alltid lika roligt, och jag har ryktats om att min moster ska bjuda på mojitos. Frågan är bara om jag kommer få mig någon, trots att jag inte är laglig ålder för att köpa själv så är jag i perfekt ålder för att få en mojito! Nåväl, det kommer ju bli nått i magen i alla fall.

Ska nu gå vidare och fixa håret, piffa till mig lite i allmänhet.
Jag har en känsla av att jag kommer blogga mer nu när jag har min bärbara, plus att alla bilder finns här. UNDERBAART.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback