a snowflake fell- and it felt like a kiss



Funkar det nu? Har blogg.se kraschat lite?
La upp ett inlägg för en timme sedan, och det har inte synts till på bloggen. Äsch, får se hur det går med den saken.

Jag köpte lite glass förut, chokladglass. Trippelchoklad. MMH GOETT! Så jag ska sätta mig i soffan strax och äta på den, bjuda mamma på lite också tänkte jag så blir hon nog glad. Hon sitter just nu mittemot mig och gör någon tomte och ett par änglar som hon ska ha med sig på jobbet imorgon. Hon ser koncentrerad ut- bäst man inte stör!

Är det någon som läst Magdalena Graafs självbiografi?? "Det ska bli ett sant nöje att döda dig". Jag har kommit in i den nu, nu när det börjar hända grejer. Kan bara tänka mig hur det kommer att bli senare. Fy bövelen för karln, Jorma som han heter. Vad arg man kan bli av en bok.
Har lånat två böcker av min moster som hon sa att jag kommer bli arg av att läsa också, "Flyga drake" och "Tusen strålande solar". Ska bli spännande.


3 frågor kvar att besvara på sam b, sen är jag FÄRDIG! Och förhoppningsvis klarat kursen. Det vet jag ju inte i och för sig. Har inte fått någon respons över huvud taget. Konstigt kan jag tycka.
Whatever.

ers majestät,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback